sobota 26. března 2022

HRNEČKY NA MÍRU ANEB NENÍ HRNEK JAKO HRNEK


Krásný den, přátelé :)

Pokud čtete moje články, jistě víte, že jsem milovník hrnečků. A mít na hrnečku ještě někoho milého, fotografii, vzpomínku, památku, je naprosto jedinečné.

Návrh na hrnečky s vlastní fotografií či citátem jsem si vytvořila na webu tiskařík.cz Na stránkách nenajdete pouze fotohrnečky, ale můžete si zde nechat vyrobit fotoobrazy, kalendáře nebo tolik oblíbené fotoknihy.

V sekci svatební portál si navrhnete svatební oznámení, pozvánky ke stolu a další tiskoviny, které se tohoto krásného životního dne týkají.

Já jsem si tedy vybrala tři druhy hrnečků. Jak vidíte, na výběr máte keramické hrnečky, plecháčky a skleněné hrnky. 

Z keramiky mě zaujal hrneček na latté v menší velikosti. Na něj jsem si nechala vytisknout našeho psího miláčka.



Plecháčky miluji a tento mi zdobí jediná společná fotografie s rodiči z novější doby, kterou mám. Bohužel ve třech už nikdy další nebude, takže je to pro mě opravdu srdcová záležitost. Fotka nebyla nijak extra kvalitní, přesto na plecháčku vypadá výborně a já jsem nadšená. O vzpomínku tak nikdy nepřijdu, plecháček nerozbiju, takže bude navždy se mnou.



A do třetice jsem si vybrala skleněný hrneček v lesklé verzi. Možnost je i matného skla. Na něj jsem si nechala vytisknout citát. Jen jsem nejspíš úplně nevychytala barvu písma, bílá by vynikla asi víc. Ale nevadí. 


Při vytváření návrhů hrníčků si můžete vybrat z několika druhů motivů. A potom už jenom stačí přidat fotografii.

S hrnečky jsem naprosto spokojená a moc děkuji tiskařík.cz za možnost spolupráce.


10 komentářů:

  1. Děkuji za tip, Šárko. To se může hodit :o)
    Přeji pohodovou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Kdybych neměla na hrnecky embargo, taky by se mi líbily :-)
    Já od nich mám krásné fotoobrazy.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké hrnečky. Zaujal mne ten skleněný, ty nebývají v nabídce firem, co dělají potisky na hrnky, moc často.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáňo. Jen jsem asi měla zvolit bílé písmo, vyniklo by více. Měj se hezky :)

      Vymazat
  4. Šárko, děkuji za tip. Já jsem zatím tiskla u Fotolabu, pak jsem si oblíbila Happy foto. Také mám pár hrnečků s fotografií a už musím ale syna krotit, protože by si chtěl z každé dovolené přivézt hrneček a pak to není kam dávat. A nemám ráda, když je vystavená věc někde natěsnaná a nemá svůj prostor pro vyniknutí. Zkusím se na stránky podívat a porovnat ceny. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já už taky nemám hrnečky kam dávat, ale když je tolik pěkných kousků. A s fotografiemi jsou alespoň jedinečné :) Krásné dny :)

      Vymazat
  5. Všechny tři hrnečky jsou krásné 🙂, nejvíce se mi líbí s tím hafíkem. Také mám v plánu nechat nějaké udělat 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je naše láska největší ♥ Pózovat na focení nechce, ale onehdy výjimečně se tak předváděla, tak jsem toho využila a udělala pár fotek :)

      Vymazat