čtvrtek 31. března 2022

Relax se sklenkou vína

Krásný den, přátelé :)

Tak se nám to nádherné, jarní, slunečné počasí pokazilo, že? Ta změna je opravdu nepříjemná, ale co se dá dělat, nenechme se otrávit. Zpříjemněme si třeba večer dobrým filmem a sklenkou lahodného vína. Pokud jste tedy jako já milovník vína. Ne, že bych ho pila ve velkém :))) to jistě ne, ale jednou za čas si skleničku kvalitního bílého vína s chutí dám.

Takže když přišla možnost barterové spolupráce s vinoodbodlaku.cz, neváhala jsem a nabídku s radostí přijala a moc za ni děkuji.

Vybrala jsem si pouze bílé víno, protože červené už léta nepiju. V minulosti jsem si ho dala třeba alespoň přes zimu, ale časem mi úplně přestalo chutnat a dávám si pouze bílé, výjimečně třeba růžové nebo šumivé.

Vínko přišlo pečlivě zabalené, až jsem se skoro nemohla do balíku dostat, což jedině kvituji a chválím.

Dříve jsem měla ráda spíše sušší vína, ale postupem času jsem přesedlala na polosuchá až polosladká. Od toho se odvíjel i můj výběr, tedy dvě polosladká... Pálava a Chardonnay a polosuchý Hibernal.

Pálava bylo vynikající svěží vínko nasládlé přesně tak akorát, jak máme s mužem rádi. Hodně sladká vína nevyhledáváme. Takže Pálavu ze Staré vinice bych si klidně někdy koupila znovu.

Ochutnali jsme už i Hibernal a také spokojenost. Je malinko sušší, což odpovídá tomu, že je polosuché. Myslím, že se vinařství Omasta povedlo.

Nakonec si necháváme polosladké Chardonnay z vinařství Starý vrch. Chardonnay obecně mám ráda a mám takový pocit, že by mohlo být třešničkou na dortu téhle naší degustace.

Pokud tedy máte rádi kvalitní víno a přemýšlíte, kde si lahvinku či kartonek objednat, můžu s klidným svědomím a ráda e-shop Víno od Bodláků doporučit. Najdete tam nejen bílá a červená vína, ale také šumivá, tuzemská i zahraniční nebo rovněž degustační balíčky. 

Mějte se moc krásně, užívejte jara, přestože teď asi vytáhneme zpět zimní bundy, a opatrujte se.

Vaše Šárka ♥

5 komentářů:

  1. Ahoj Šárko, Pálavu i Chardonnay jsem měla, chuťově mě nejvíc zaujal Tramín taky od značky Stará vinice. Odkudpak máš ty hezké skleničky?

    S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi, věřím, že Tramínek byl výborný. A skleničky jsou z Tescomy :)

      Vymazat
  2. Kdo má rád víno, tak tohle je přesně pro něj :-) Já víno nepiju, ale každý nám ho dává a mám plnou skříň. Musím to rozdat :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, já mám raději polosuchá a suchá bílá vína, ale Pálava mi chutnala taky (měla jsem ji z vinařství Starý vrch, od kterého ty máš Charnoday).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat