neděle 2. června 2024

KOSMETICKÉ SPOTŘEBOVÁNO #7

Krásnou neděli vám všem :)

Po roce tady pro vás mám spotřebované kosmetické produkty. Né, že bych je celý rok střádala, to určitě ne, ale i tak jich je pořádná hromádka. Pojďme hned na to, čeká vás pořádný román, možná i telenovela :)

NIVEA CARE SHOWER CREME ALOE

Jde o pečující, krémový sprchový gel se svěží vůní. Já teda obecně Nivea sprchové gely nevyhledávám, tyto oba jsem dostala, a jelikož tenhle s Aloe byl obří, naplňovala jsem jím i lahvičku na mýdlo na ruce. Rozhodně ale nebyl vůbec špatný, naopak, hydratoval a zjemňoval pokožku.

NIVEA CARE SHOWER CREME SOFT

Tenhle sprchový gel od Nivey mi voněl víc. Je s mandlovým olejem a pokožka po něm byla taky krásně hydratovaná a hebká.

RITUALS LEGEND OF DRAGON

Jak miluju sprchové pěny Rituals, tak tato s vůní švestek a cedrového dřeva mi byla příjemná víc jen na přičichnutí než při samotném sprchování. Musela obsahovat složku, co nemám ráda ani v parfémech, když se mi na kůži rozloží. Zatím jsem nepřišla na to, co to je, ani v těch parfémech :)) No, nicméně byla to limitka, sehnat se už nedá. 

SPRCHOVÝ A KOUPELOVÝ GEL WELLNESS & BEAUTY S LEVANDULÍ

Kdysi jsem tenhle gel měla ráda, ale nějak mi poslední dobou nevoní levandule v kosmetice. Ale jinak jejím milovníkům můžu doporučit, fajn gel, nevysušuje a opravdu voní po levanduli, žádná umělá vůně.

AVON SENSES SPRCHOVÝ GEL GINGER BREAD

Krémový sprchový gel s vůní perníčků mi teda vůbec nevoněl, ani nepřipomínal perníčky. Mně hodně nevoněl teda :)) Takže šel do lahvičky na ruce, abych ho nevylila. Sprchový gel jsem dostala, sama bych si ho nekoupila.

DERMACOL RITUAL SUMMER SHOWER GEL APRICOT & MELON

Tuhle miniaturu sprchového gelu jsem měla asi u nějakého časopisu. Ta vůně... To je nádhera. Miluju, miluju, ale mám pocit, že se koupit nedá, že to byla limitka. Velká škoda, byl úchvatný ♥ Pokud by to bylo jinak a je běžně k dostání, dejte mi vědět, díky :)

CHILLI DELICATE SENSITIVE FORMULA GEL PRO INTIMNÍ HYGIENU

Gel je obohacený o Aloe vera a Hamamelis (Vilín). Má zklidňující účinky a lehounkou, svěží vůni. Jinak mi přijdou všechny tyhle intimní gely podobné, nikdy jsem nepadla na nějaký, který by mi vadil anebo na nějaký, o kterém bych prohlásila, jo, tak už jen tenhle a žádný jiný. A to myslím všechny značky, co jsem doposud zkusila.

NIVEA ANTIPERSPIRANT PEARL & BEAUTY

Antiperspiranty Nivea jsou klasikou, kterou kupuji pořád dokola. Většinou mi sedí každý druh, každá vůně, takže nikdy nešlápnu vedle.

GARNIER MINERAL NEW HYALURONIC CARE 72H SENSITIVE ANTIPERSPIRANT

Antiperspirant, který mě nijak neoslovil a asi ho nepotřebuji znovu. Měla jsem ho poprvé, voněl hezky, to ano, je bez alkoholu, ale že bych poznala, že je s kyselinou hyaluronovou, to asi fakt ne. 

BALEA NATURAL BEAUTY TEKUTÉ MÝDLO S VÝTAŽKEM Z BIO POMERANČE A BAMBUSU

Vůbec si už nepamatuji, jak tohle mýdlo vonělo a to asi taky o něčem svědčí. Určitě nebudu kupovat znovu. Mám ráda, když mýdlo cítím ještě z rukou, to tady se určitě nekonalo.

DOPLNĚK STRAVY VITAMÍN C 1000MG LIPOZOMÁLNÍ

Výjimečně tady mám jeden spotřebovaný doplněk stravy a sice vitamín C. Kupuji si už jenom lipozomální, jsou sice dražší, ale budu věřit, že se opravdu lépe vstřebávají, jak se píše. 

FARMASI KERATIN ŠAMPON A KONDICIONÉR

Od turecké značky Farmasi jsem si oblíbila česnekový šampón. Po něm jsem měla pevné, zdravé vlasy. Potom jsem zkoušela s kmínovým olejem, ten mi neseděl, dost mi mastil vlasy, asi nebyl na můj typ vlasů vhodný. A teď tato keratinová řada taky žádný úspěch. Vlasy jsem měla po šamponu splihlé, takové nezdravé, krepaté, no určitě nedoporučuji. Neseděl ani dceři, když si náhodou u nás myla hlavu.

Kondicionéry asi úplně nerozlišuji, stejně jako u intimních gelů mi přijde, že jsou si kondicionéry podobné. Nebo jsem zatím neobjevila žádný top. Máte nějaký top? Dejte mi tip, díky :)

ELSEVE FIBRALOGY BALZÁM PRO OBJEM S FILLOXANEM

Balzám příjemně voněl, ale že bych po něm měla nějaký viditelně větší objem, to asi ne. 

NIVEA MICELLAIR SKIN BREATHE MICELLAR WATER

Jemná micelární voda pro suchou a citlivou pleť
Asi byla fajn, ale já už dlouho micelárky nepoužívám, takže jsem poslední čtvrtinu nakonec vylila, protože už se mi válela v koupelně dlouho. Ale určitě nebyla špatná, pleť mi nedráždila, nevysušovala.

NIVEA DVOUFÁZOVÝ ODLIČOVAČ OČÍ S BIOTINEM A CHRPOU

Moje stálice, kupuji pořád dokola a kupovat budu. Neřeknu vám, zda dobře odlíčí třeba voděodolnou řasenku/linku, protože to nepoužívám, ale neštípe v očích a klasický oční mejkap odlíčí dobře. A nijak nepříjemně nemastí, i když je dvousložkový.

ESTÉE LAUDER PERFECTLY CLEAN MULTI-ACTION FOAM CLEANSER

Tato čistící pěna od Estée Lauder mě bavila. Dobře vyčistila pleť, nevysušovala a pěkně se oplachovala z pleti. Nebude ovšem pro někoho, kdo nemá rád pocit vrzavé pleti. Protože tato pěna tenhle pocit vytvářela, a mně se to naopak líbilo :) Lze používat i jako tříminutová maska. Kdyby byla levnější, brala bych ji znovu.


NIVEA TONER WITH ALMOND OIL

Čistící pleťová voda pro suchou až citlivou pleť
Tuhle pleťovou vodu mám už po několikáté, má příjemnou, nevtíravou vůni, pleť je po ní hydratovaná a krásně hebká. Používá i mamka a to snese na pleti málo co. 

ZIAJA ALOE FACE TONER

Jemné tonikum bez alkoholu krásně osvěžuje pleť a hydratuje. Je vhodné pro normální a suchou pleť. Má jemnou, nevtíravou vůni. Mám ho moc ráda, baví mě ten osvěžující pocit a budu kupovat dál. Teď používám od Ziaji toner s okurkou.

YVES ROCHER VYHLAZUJÍCÍ TONIKUM S BIO MĚSÍČKEM

Kdysi jsem od Yves Rocher používala vyhlazující tonikum v takovém červeném balení. Určitě ho najdete tady na blogu v mých prvních článcích se spotřebovanci. A měla jsem ho ráda, bylo velice příjemné. Potom z nabídky zmizelo a paní v prodejně mi nabídla místo něj tohle. A to mě fakt neoslovilo, nesedělo a zbytek vyhazuji. Mou pleť nijak nedráždilo, to ne, ale když jsem ho používala, všechno na pleti se mi pak žmolkovalo, ať už jen pečující kosmetika nebo potom mejkap. Bylo to nepříjemné. Takže za mě nikdy více.

ORIFLAME NOVA AGE SKIN PRIMING ESSENCE

Esence od Oriflame mě moc bavila. Krásně hydratovala pleť, osvěžovala, příjemně, lehce voněla. Jo, tu bych si klidně koupila znovu, byla moc fajn. Ta její vůně byl fakt smyslový relax. Výborná pro přípravu pleti na další péči.


PARODONTAX ZUBNÍ PASTA

Tato pasta je také naší stálicí. Kupuji ji stále dokola a střídám s různými jinými pastami. 

OPALESCENCE WHITENING TOOTHPASTE COOL MINT SENSITIVITY RELIEF

Jde o zubní pastu s fluorem. Většinou střídám pasty tak, aby jednou byla s fluorem a jednou bez. Této pastě jsem nemohla přijít na chuť a to doslova. Když jsem si začala čistit zuby, vždy jsem měla pocit, že mám v puse nějakou chemickou záležitost. Hodně divný pocit. Myslela jsem, že tu divnou pachuť nepřekonám, ale nakonec jsem si zvykla a nakonec mi vůbec nevadila. Bělícího účinku jsem si teda nevšimla. 

ALVERDE 2V1 KRÉM NA RUCE A MASKA PRO NAMÁHANOU POKOŽKU

Krém obsahuje pupalkový olej a olej z hroznových jadérek. Měl by hydratovat a zjemňovat namáhanou pokožku. Nepopírám jeho funkci, ruce vyživoval dobře, ale ta vůně... Vůbec mi to nevonělo a já mám ráda krémy na ruce s příjemnou vůní. Takže tenhle krém za mě ne, určitě už nepořídím.

THE RITUALS OF TSURU DELICATE GLOW BODY CREAM

Tohle byla úžasná limitka. Škoda, že to není stálá řada, protože ta vůně... Naprosto božská. Jinak tělové krémy od Rituals jsou fajn, krásně se roztírají, vstřebávají a nádherně voníte :) Miluju ♥


SUPER INGRE DIENTS COLLAGEN FIRMING MASK

Fajn korejská maska, pleť po ní byla krásně hydratovaná a napucaná. Lehce mýdlově voněla, nijak vtíravě. Byla dobrá, ale to je většina masek, neohromila nijak výrazně, tak asi podruhé nepotřebuji.

NIVEA EXPERT LIFT CELLULAR REMODELAČNÍ TEXTILNÍ KRYOMASKA

Tak jsem teď zjistila, že jsem při aplikaci zapomněla na zásadní krok a to hned ten první. Dát masku do lednice. Až když teď čtu o tom, že je to kryomaska, tak mi to docvaklo. To je tak, když počítáte s tím, že všechny masky se aplikují stejně, no nic :)) Takže teď vám řeknu jen, že pokud nemáte rádi masky nebo obecně kosmetiku hodně parfémované, asi bych tuhle masku nedoporučila. Voní fakt dost, sice hezky, ale opravdu vyloženě parfémově.

TENZERO SNAIL SHEET MASK

Korejská maska se šnečím mucinem, která obsahuje vysokou koncentraci vitamínů, minerálů, mikro a makro živin. Maska byla moc fajn. Byla teda hodně mokrá, to bylo až trochu nepříjemné, jak to při nasazování odkapávalo, ale pleť po ní byla pěkně vypnutá, napucaná, hydratovaná, vrásky nebyly tak ostré. Vůně jemná, nevtíravá. Séra zbylo v sáčku dost, tak jsem ho potom ještě používala místo klasického séra v péči. Už mám doma další balení.

A´PIEU MADECASSOSIDE GAUZE MASK

Hydratační korejská maska, která obsahuje madecassosid, jenž působí antioxidačně a regeneračně. Bohužel tady u této masky je plátýnko docela tvrdé. Je úplně jiné než u ostatních masek, připomíná tuhou gázu a nepřilne k pleti tak pěkně jako měkká plátýnka. Pleť po aplikaci vypadala hezky, byla hydratovaná, zregenerovaná, vyživená i ještě druhý den, to všechno super. Ale podruhé si ji kvůli tomu tuhému plátýnku nekoupím, aplikace mi nebyla příjemná.

GARNIER SKIN NATURALS HYDRA BOMB TISSUE MASKA NIGHT

Super hydratační a regenerační noční, textilní maska, která je obohacená o kyselinu hyaluronovou a vodu z mořských hlubin. Měla by pleť dokonale revitalizovat, hydratovat a osvěžit. Aplikuje se večer a ráno by pleť měla vypadat lépe. 

Byla to fajn maska, pleť byla pěkně hydratovaná, ale asi si ji koupím ještě jednou, abych se pořádně ráno podívala, zda jsem hezčí a míň zmačkaná než jindy :)) Ne, dělám si srandu, ale asi jsem ráno neviděla zásadní změnu. Přesto ji zkusím ještě jednou. Vůně mi teda na sto procent nesedí, nicméně se přes ni v pohodě přenesu, není to tady nic zásadního a nepříjemného.


Thalgo gel na oční okolí


THALGO SPIRULINE BOOST ENERGISING EYE GEL

Gel na unavené oční okolí by měl pleť v těchto místech osvěžit, zredukovat otoky a zmírnit tmavé kruhy pod očima. Netrpím moc na otoky a nemám tmavé kruhy, takže to neposoudím, jinak je tenhle gelík moc příjemný i díky aplikátoru. Je bez parfemace. Ovšem jeho cena je dost vysoká, takže nepotřebuji znovu.

ORDINARY MULTI-PEPTIDE + KYSELINA HYALURONOVÁ SÉRUM

Pleťové sérum s pipetou má lehkou konzistenci, krásně se roztírá, vstřebává, nelepí. Pleť je po něm hebčí a pružnější, vrásky tolik nevystupují. Ovšem na zadek vás neposadí. Aplikovala jsem si ho ráda, bylo moc příjemné, dělá v podstatě to, co má, ale takových sér znám víc, takže asi podruhé nepotřebuji, alespoň ne v dohledné době. Nicméně, kdo chce vyzkoušet, proč ne, klidně doporučím. 

L´ODAITÉS PEELING

Vzoreček peelingu od francouzské značky L´ODAITES mi vydržel na několikero použití. A byl dobrý. Detoxikuje pleť, zvyšuje obnovu buněk, čistí póry. Pleť byla po aplikaci krásně hebká a vláčná. Plné balení ovšem stojí docela raketu.

DRUNK ELEPHANT B-HYDRA INTENSIVE HYDRATION SERUM 

Toto by mělo být silně hydratační sérum s provitamínem B5 a ananasovými ceramidy. Měla jsem miniaturu, ale ne poprvé. Sérum je to příjemné, má lehkou konzistenci, krásně se vstřebává, nelepí, ale já nemůžu říct, že je extra hydratační. Za mě je normálně hydratační. Možná bych musela zkoušet delší dobu, ale myslím, že mě to neláká, a tak plné balení potřebovat nebudu. Ale mám u této značky oblíbence, až se u mě zase vyskytne, určitě se to dozvíte.

BALEA  AQUA EXPRESS SHOT 2ml

Hydratační ampule s extraktem z mořské trávy a termální vodou je na jedno použití. Pleť vám pěkně hydratuje a osvěží. Proč ne :)

THE INKEY LIST RETINOL SERUM

Tohle sérum byl první produkt s retinolem, který jsem zkoušela. Moje pleť s ním byla v pohodě, nebyla nijak podrážděná ani když jsem ho používala každý večer. Nějaké výrazné změny v kvalitě pleti jsem však nezaznamenala. Možná bych potřebovala silnější sérum. Ale jedné věci jsem si všimla. Na tvářích skoro až u uší mívám dost často takovou drsnější pleť, jako bych tam měla krupičku. To se během používání séra zlepšilo. Takže příště už zkusím větší koncentraci.

Jinak sérum má lehkou konzistenci, je to takové lehounké mlíčko nažloutlé barvy. Vůně nic moc, ale nevadila. Klidně doporučím někomu, kdo chce s retinolem začít, asi i spíš s mladší pletí, než mám já.

ORIGINS GINZING ULTRA HYDRATING ENERGY-BOOSTING CREAM

Tak tenhle krém od Origins mě bavil. Měla jsem na vyzkoušení miniaturu. Nejdřív jsem myslela, že díky parfemaci nebudeme kamarádi. Nemám totiž ráda citrusové parfemace, a tento krém voní po pomerančích. Ale zvykla jsem si, a potom mě ta vůně i bavila. Stejně jsem to kdysi měla s moringou.

Krém je trošku hutnější a skvělý byl v chladnějším období. V létě bych ho asi nemohla mít, ale na podzim a v zimě a na chladné jaro rozhodně. Dobře se vstřebává, i když je na pleti trošku cítit. Ale v tom chladném období mi to nevadilo, naopak. Takže na podzim si s chutí koupím plné balení.
Krém je vhodný na suchou a normální pleť. Já mám spíš smíšenou a seděl v pohodě. Na mastnou už by asi byl moc hutný.

BALEA UREA NACHT CREME

Noční krém s ureou od Baley je skvělý. Tady opravdu platí za málo peněz hodně muziky. Používám teď už druhé balení a určitě se k němu zas pak jednou vrátím, až třeba něco jiného vyzkouším. 

Je to malinko hutnější krém, který ale není nijak těžký, hezky se vstřebává, nemastí, nelepí. Pleť pěkně hydratuje a vyživí. Když jsem za chladnějšího počasí měla pocit, že potřebuji hutnější krém, v pohodě jsem ho používala i na den. Opravdu super noční produkt za pár drobných, velké doporučení. Nebude tedy asi pro mastnou pleť.

PEČUJÍCÍ A ČISTÍCÍ RANNÍ MASKA HAVLÍKOVA APOTÉKA

Moje stálice v rutině v péči o pleť
Tříminutová ranní maska s bylinkovou vůní mě prostě už léta baví a v zimě ji měním za Královskou péči o pleť, která je trošku hutnější a víc hydratuje. Mám doma další balení a budu kupovat stále dokola, protože tohle čištění pleti ráno je pro mě ideální.

Dr. BARBARA STURM SUPER ANTI-AGING EYE CREAM

Vzorek očního proti vráskového krému od Dr. Barbary Sturm jsem nakonec vypotřebovala na celý obličej, protože mi připadal na oční okolí moc hutný. Docela těžko se roztíral, dlouho prosvítala bílá barva krému. Přitom ale potom se vstřebal do pleti dobře a pleť byla hebká. Já vím, zní to divně, ale je to tak :)) Ovšem z jednoho vzorku nelze soudit. Jde o značkovou, poměrně dost drahou kosmetiku, tak účinky určitě mít bude. Plné balení očního krému 15ml stojí cca 2800,- po slevě teď na Fann parfumerii pro představu. I když vrásky nám neodpáře ani sebedražší kosmetika :)



HOURGLASS AMBIENT LIGHTING POWDER

Miluju pudry od Hourglass ♥ Toto cestovní balení jsem měla docela dlouho a vypotřebovala jsem ho teda úplně, nezbyl ani ťuk. Tyto pudry jsou skvělé právě pro pleť, která není zrovna svěží, je taková mdlá, už třeba trošku zralejší. A takovou mám já. A ten pudr pleť projasní, nevysušuje jako některé pudry, krásně odráží od pleti světlo. Stojí za tu vyšší cenu, za mě velké doporučení. Samozřejmě i pro mladší pleť.

RIMMEL MAGNIF´EYES EYE PRIMER

Báze pod oční stíny od Rimmelu je skvělá. A co se udělá se skvělými produkty? Přestanou se vyrábět. Tuhle bázi už neseženete, možná tak zapomenutý kousek v nějaké zapadlé drogerii. Já mám doma ještě skoro celý kousek, tak jsem ráda, protože je moc fajn, stíny díky ní krásně vydrží na oku v top stavu celý den.

MAYBELLINE LASH SENSATIONAL FULL FAN EFFECT

Tuto ikonickou řasenku jsem měla už kdysi dávno před lety a byla super. A skvělá byla i teď. Já zas nejsem tak náročná na řasenky, mám radši přirozenější řasy. 

BENEFIT COSMETICS THEY´RE REAL!

Zato tato prodlužující řasenka byla děsná. Kartáček měl tak ostré štětiny, že pokaždé, když jste se náhodou dotkli vodní linky na víčku, tak jste měli pocit, že i tak si vypíchnete oko. Takže ten kartáček mě tak znechutil, že jsem řasenku přestala používat. Dostala jsem ji asi jako dárek k objednávce na Sephoře, tudíž jsem ji naštěstí neplatila. Takže tato za mě ne, anebo být extrémně opatrné.

SEPHORA BIG BY DEFINITION MASCARA

Sephora řasenka by měla primárně řasy zahustit. Já tuto miniaturu taky dostala k nákupu. Preferuji teda spíš silikonové/plastové kartáčky než tyhle štětinkové, ale řasenka nebyla vůbec marná. Byla sušší, ale nevím, zda tím, že taková je i běžně nebo byla sušší, protože už se třeba dlouho někde válela ve skladu. Ani zavírat pořádně po otevření nešla, tak vlastně vysychala dál. Ale nedělala vůbec špatné řasy. I když já mám raději prodlužující řasenky. Takže do téhle bych cíleně nešla, mám jiného favorita v Sephoře, ale špatná asi nebude.

RTĚNKA FARMASI

Rtěnku vyřazuji, přestože je skoro nová, nádherně voní, ale odstín je úplně mimo. Mně se kdysi líbil na jedné paní, ale mně vůbec nesedí, vypadám jako umrlec. Ona je ještě ve skutečnosti temnější než na fotce a na mých rtech jde dost do fialového podtónu a to není nic pro mě. Bohužel, špatná volba. Jinak je příjemná, jen odstín nevyšel.

VZOREK VŮNĚ LANCOME LA VIE EST BELLE

Ikonická vůně od Lancome, ale nic pro mě. Na první přivonění vůbec, na mě se docela slušně rozleží, ale není to můj šálek kávy.

KONÉÉÉÉÉC :))))

Teda, jestli jste dočetli do konce, tak vážně smekám. Já ten článek píšu s přestávkami celý den :)) No jo, byla toho hromada.

A vyzkoušeli jste vy něco z té mé hromady? A nebo máte tip na nějaký top produkt, co máte rádi? Sem s ním :)

Mějte se krásně.

Šárka ♥ 


12 komentářů:

  1. Šárko, ráda jsem se podívala a přečetla jsem si tvé hodnocení.
    La vie est belle používá naše Terka, ona voní nádherně, ale já ho mít taky nemohu.
    Přeji hezké červnové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, tolik spotřebovaných produktů..... v tomhle jsem naprostý minimalista)))) Poslední dobou jsem věrná značkám YR a Lush. Díky za recenze. Přeji hezký červen. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nějak se to nastřádalo za několik měsíců 😊 Jé, zrovna Lush jsem já zas ještě nikdy nevyzkoušela 😀😀 Zatím...

      Vymazat
  3. Šárko, je to neuvěřitelné, ale z tvé přehlídky jsem měla jen tu noční masku od Garnieru, jinak myslím nic. Takže jsem ráda mrkla na tvé zkušenosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, věřím, že je to možné 😀😀 Měj se hezky.

      Vymazat
  4. To jsi tedy dobrá.....já taky střádala a střádala a nakonec všechno vyhodila :-) Představa, že musím všechno nafotit a pak sepsat dlooooouhý článek byla nad mé síly :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, zabralo mi to celý den, než jsem to sepsala, to je fakt. Takže nikdy víc už takovou hromadu produktů najednou :)))) Měj se hezky, Míšo 😊

      Vymazat
  5. Ahoj Šárko, sprcháče Nivea mám poměrně ráda ač si je příliš často nekupuju. Rituals draka jsem stihla jen malou sprchovou pěnu a mně se moc líbila. Perníček od Avonu mi smrděl jako slivovice, přemýšlela jsem jestli nemám špatný kus. S Farmasi nemám moc zkušeností, kdysi jsem od nich měla výborný krém na ruce, ale teď už stojí nesmysl. Hodně mě zaujal ten retinol od The Inkey Listu, ten bych možná i někdy vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, já už z Farmasi taky dlouho nic neobjednávala, tak ani teď nevím, co nového a jak se pohybují ceny. No, ten pernickovej sprcháč byl fakt divnej :))))

      Vymazat