úterý 12. prosince 2023

Pečeme cukroví – mandlové rohlíčky


Krásný den :)

Dnes pro vás mám další recept na vánoční cukroví a sice na křehounké, jemné mandlové rohlíčky. Pekla jsem je teď dva roky po sobě a byly vynikající. 

SUROVINY

250g hladké mouky
210g másla nebo hery
100g mletých mandlí
100g moučkového cukru
1 vanilkový cukr
špetka soli

Těsto necháme alespoň dvě hodiny odpočinout. Poté tvoříme rohlíčky a pečeme lehce dorůžova. Mírně vychladlé obalujeme ve směsi moučkového a vanilkového cukru. 



4 komentáře:

  1. Vanilkové rohlíčky mi peče máma - já na to tvarování nemám trpělivost. A nerada obaluju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to tvarování nevadí, ale to obalování taky nemám ráda :)

      Vymazat
  2. Máš je jako malované, Šárko! Já je peču z vlašských ořechů, nejhezčí je měla vždycky dcera, když ještě bydlela u nás - praxe z hodin keramiky :o)
    Měj hezké adventní dny. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď pár let ponejvíc z lískových, ale když mám víc, tak i ty mandlové. My to suché cukroví máme asi nejradši :) Krásné dny v novém roce :)

      Vymazat